INVITASJON TIL LABFROKOST ONSDAG 27. SEPTEMBER KL 08.30-10-00

ChatGPT i undervisning og vurdering ved UiB

ImageKorleis kan og bør ChatGPT brukast av studentar og tilsette ved UiB? I denne labfrukosten får vi ei kort innføring i kva språkmodellar som ChatGPT er og kva avgrensingar og mogelegheiter som kan finnast ved bruk i undervisning og vurdering. Kva retningslinjer finns det på fakulteta for bruk?

www.uib.no

Vi får en kort innledning om språkmodeller og “intelligens” delen av kunstig intelligens, ved førsteamanuensis David Grellscheid.

Prorektor Pinar Heggernes innleder om valgene som er tatt på UiB når det gjelder retningslinjer for bruk av ChatGPT og lignende verktøy i undervisning og vurdering.

Visedekan Yael Harlap innleder om hvordan Det psykologiske fakultet har tilnærmet seg denne problemstillingen.

Vi får også presentert nye ressurssider for ansatte og studenter.

Vel møtt!