Ny utlysing av NORPART-programmet

HK-Dir har på nytt lyst ut NORPART-programmet for perioden 2024-2028. For denne perioden vil det være tilgjengelig 35 millioner kr til partnerskapsprosjekt per år.                              NORPART-programmet gir støtte til utdanningssamarbeid i 40 land  for en periode på fem år. Vanlig størrelse på tildelt støtte er 5 millioner per prosjekt. Søknadsfrist er 3. juni 2024.

Med søknaden må det lastes opp signert Declaration of participation av administrativ ansvarlig for prosjektet. Denne kan signeres på institutt, senter eller fakultetsnivå.

Teamet for søknadsstøtte ved SA tilbyr administrativ støtte til interesserte fagmiljø/avdelinger og  inviterer til webinar om programmet og den videre oppfølgingen på UiB  10. april kl 09.00-10.30.  Påmelding
For de som ønsker søknadsstøtte er frist for innsending til SA av Concept note (1 side) : 22. april, og for innsending til SA av prosjektbeskrivelse er fristen 21. mai.

Det blir også vist til SA sine ressurssider NORPART | Ansattsider | UiB

Utlysing og informasjon om programmet finner man her: NORPART – Call for proposals 2024 | HK-dir (hkdir.no)

Interesserte kan også kontakte helge.bjorlo@uib.no