Kandidater til forsknings- og innovasjonsprisen for helse- og omsorgstjenestene, Bergen kommune 2016

Bergen1På åpningskonferansen for styrket samarbeid om forskning, innovasjon og utdanning 14.juni skal det deles ut en forsknings- og innovasjonspris til et miljø eller en person som har gitt et fremragende bidrag innen forskning og innovasjon i helse- og omsorgstjenestene i Bergen kommune.

Byrådsavdeling for helse og omsorg, Bergen kommune, inviterer ansatte i Bergen kommune, ansatte ved Universitetet i Bergen, Høgskolen i Bergen, Helse Bergen og Uni Research helse til å komme med forslag til kandidater.

Fristen for å melde inn kandidater er 22.04.16. Forslag med begrunnelse (ca en a4-side) kan sendes på e-post til marianne.solbakk@bergen.kommune.no. E-posten merkes med «Forsknings- og innovasjonsprisen 2016».

Mer informasjon finner dere her.

Mvh
Marianne N. Solbakk
Rådgiver FOU
Byrådsavdeling for helse og omsorg