Utlysning stipendiat og postdoktorstillinger, vår 2016

Nye stipendiat og postdoktor stillinger

Det medisinsk-odontologiske fakultet lyser i vår ut følgende bevilgningsfinansierte stipendiat og postdoktor stillinger;

16 stipendiat stillingar
12 åpne stillinger
2 stillinger øremerket odontologi (samfunnsodontologi og kjeve- og ansiktsradiologi)
2 x 50% stillinger øyremerket dobbeltkompetanseløpet i odontologi (oral kirurgi og endodonti)

3 postdoktor stillingar
2 åpne stillinger
1 stilling øremerket fakultetet sine kjernefasiliteter (Kjernefasiliteten for metabolomikk (CMB), Kjernefasiliteten for flow cytometri, Molecular Imaging Center (MIC), Kjernefasiliteten for
proteomikk (PROBE), Genomics Core Facility (GCF), Dyreavdelinga, Kjernefasilitet for biostatistikk og dataanalyse og Forskingseining for helseundersøkelser)

Utlysingene vil komme i BT, Jobbnorge og Euraxess søndag 14.2. med søknadsfrist 6.3.2016.