Utlysning av midler – samarbeidsavtale UiB/BKK

BKKUiB
Utlysningsteksten og søknadsskjema finnes som vedlegg til dette innlegget

For forskningsprosjektene heter det i utlysningen at «Midlene skal bidra til ny kunnskap om teknologiske, naturvitenskapelige og samfunnsmessige problemstillinger relatert til utvikling og utnyttelse av fornybar energi, energiomstilling og fremtidsrettet infrastruktur».

For studentstipendene heter det at «Midlene skal bidra til å støtte masterstudenter og ph.d.-kandidater ved Universitetet i Bergen, som arbeider med oppgaver eller avhandlinger som er knyttet til ny kunnskap om teknologiske, naturvitenskapelige og samfunnsmessige problemstillinger relatert til utvikling og utnyttelse av fornybar energi, energiomstilling og fremtidsrettet infrastruktur.»

Vi ber om at utlysningene formidles til aktuelle miljø og at søknadene sendes på epost til torunn.olsnes@uib.no innen tirsdag 29. mars kl. 16.00.

Vennlig hilsen

Inger Hjeldnes Senneseth                                           Torunn Olsnes
Fakultetsdirektør                                                           Rådgiver

Vedlegg:
Utlysning studentstipend