Delta i reisevaneundersøkelse

Reiser du kollektivt til og fra jobb? Eller skulle du ønske at det fantes et rutetilbud som gjorde at du kunne reise kollektivt? Skyss vil høre i fra deg!

Det medisinsk-odontologiske fakultet er opptatt av å forbedre transportforholdene for våre studenter og ansatte. For å gjøre dette trenger Skyss oppdatert kunnskap om ansattes reisemønstre, hvilke transportmidler man bruker, hvilke alternativer man har og hvordan man opplever å bruke ulike transportmidler i forbindelse med reiser til og fra jobb.  Dette håper vi du vil bidra til gjennom å delta i reisevaneundersøkelsen til Skyss.

For å få mest mulig representativ informasjon, trenger Skyss svar fra både deg som bruker kollektivtransport hver dag eller kun av og til, fra deg som kun bruker bil, fra deg som sykler og fra deg som går.

Undersøkelsen gjennomføres som web-intervju av TNS Gallup på oppdrag fra Skyss. Du er fullstendig anonym i undersøkelsen. Klikk på lenken nedenfor og delta. Det tar 7-8 minutter å svare på undersøkelsen.

Lenke til undersøkelsen:

www.tns-gallup.no/reisevaneundersokelseMOFA2015

Alle som deltar er med i trekningen av Bergen Sentrum-gavekort:

1. Gavekort 2000 kr.
  2. Gavekort 500 kr