Invitasjon til informasjonsmøte 27. mars om organisasjonsutviklingsprosjektet ved UiB

Alle ansatte inviteres med dette til informasjonsmøte om de fire siste rapportene fra arbeidsgruppene i organisasjonsutviklingsprosjektet.

Formålet med organisasjonsutviklingsprosjektet ved UiB er å utvikle de sentraladministrative tjenestene slik at de best mulig støtter opp om universitetets oppgaver innen forskning, utdanning og formidling.

Møtet finner sted i Egget på Studentsenteret, fredag 27.mars klokken 09.00 – 11.30

I møtet vil ledere/sekretærer for de fire siste delprosjektene presentere arbeidsgruppenes anbefalinger og det blir anledning til å stille spørsmål. Et mer detaljert program blir lagt ut på prosjektets nettsider før møtet. Arbeidsgruppenes rapporter er sendt ut til alle enheter, fagforeningene og hovedverneombudet 17. mars, se sak 14/757. Styringsgruppen for prosjektet vil behandle rapportene i slutten av april.

Det serveres en enkel frokost ved inngangen til auditoriet. Av den grunn ber vi om at ansatte som ønsker å delta registrerer sin påmelding innen 24. mars.

Benytt følgende lenke: https://skjemaker.app.uib.no/view.php?id=1087066 (Vi vil sørge for glutenfritt alternativ og vegetar)
Vi minner om at informasjon om prosjektet og om arbeidsgruppenes rapporter også finnes på prosjektets nettsider: www.uib.no/ouprosjekt