Ukens leder

Kjære alle sammen!

De siste årene har vi hatt kjempegod hjelp av vår forskningsrådgiver Amra. Nå har hun lyst til flere utfordringer og har flyttet til fakultetet, hvor hun i ett år fra 15/9 skal bidra enda mer til forskningsrådgiver-teamet. Heldigvis betyr dette at hun fortsatt kan kontaktes! Vi takker Amra for hennes utmerket bidrag til K2, ønsker henne lykke til og velkommen tilbake!

Og så har vi fått beskjed fra personalseksjonen ved fakultetet at de har redusert bemanning og at ting vil ta litt ekstra tid fremover. Samtidig kan vi selv finne en del informasjon på UiB sine nettsider og trenger kanskje ikke alltid å kontakte personalavdelingen:

Og så er det ofte din nærmeste leder som kan svare på noen av spørsmålene. Så gjerne spør din veileder, forskningsgruppeleder eller UGLE om råd.

Ha en riktig god helg!