Invitasjon til åpent møte om oppfølging av ny strategi for UiB

Velkommen til åpent møte torsdag 14. januar om iverksetting av ny strategi for Universitetet i Bergen 2016-2022

Etter en omfattende prosess har styret ved Universitetet i Bergen i møte 29. oktober vedtatt ny strategi for UiB: «Hav – Liv – Samfunn». Engasjerte studenter og ansatte har bidratt med mange viktige innspill og korrigeringer underveis.

Nå skal strategien iverksettes, og arbeidet vil bli fulgt opp både sentralt og ved fakultetene og avdelingene. Vi inviterer derfor til et åpent informasjonsmøte torsdag 14. januar, der rektoratet vil informere om prosessen videre.

Møtet vil finne sted i Auditorium 4, i Bygg for Biologiske Basalfag, fra kl. 10:00 – 11:00

Strategidokumentet kan leses her. Det vil også bli publisert i en nynorsk og i en engelsk versjon. Den trykte utgaven samt en kortversjon kan fås ved henvendelse til Kommunikasjonsavdelingen. Strategien skal gjelde for perioden 2016 – 2022. I 2019 vil vi involvere studenter og alle medarbeidere til en gjennomgang og evaluering av de virkemidler og tiltak som strategien legger opp til.

Hjertelig velkommen!

Dag Rune Olsen,