Marie Curie-mobiliseringen 2017

Marie Curie-mobiliseringen 2017 er nå klart for lansering, og de ansvarlige ønsker å nå ut til så mange som mulig i løpet av mobiliseringsperioden.

Planen er å besøke alle fakultetene og muligens noen institutter, enkeltgrupper og sentre. Målgruppen er ikke administrasjonen, men blant annet forskere, forskergrupper/gruppeledere, prosjektledere, sentre/senterledere, unge forskere og institutt/instituttledere.

Mer informasjon om Marie Curie-mobiliseringen finnes her.

Henvendelser kan rettes til Emmanuel Babatunde eller Jeanette Helgesen.

Målet er å identifisere:

• Potensielle grupper som kan være kandidater for ITN-søknader (Initial Training Networks)
  • Grupper eller enkeltforskere som er interessert i å ha postdoktorer
  • Unge forskere som er interessert i å reise ut for å utvide sin CV
  • Møter/møteplasser der det er viktig at de ansvarlige er til stede i prosessen videre

De ansvarlige ønsker å starte besøksrunden i uke 14 og håper å avslutte innen uke 19. Her trengs det hjelp til å identifisere grupper og forskere som de bør møte.

Møteplan:

• Uke 14: HF/MatNat/Jus
  • Uke 16: SV/Psyk/KM/MOF
  • Uke 18–19: Åpen (for grupper, enkeltforskere, osv.)