Forskerskolen i klinisk medisin inviterer!

forskerskolen_2

Forskerskolen i Klinisk medisin ønsker å invitere alle forskerinteresserte på årets forskningspresentasjoner:  “Forskningspresentasjoner fra 2015”.

Hva skjer?
Det vil være en posterutstilling i foajeen i sentralblokken, Haukeland Universitetssykehus fra
25. Januar til 29. Januar.
Onsdag 27. Januar vil det være posterpresentasjoner i foajeen.
Torsdag 28. Januar er det muntlige presentasjoner i Birkhaugsalen.
Fredag 29. Januar klokken 12.00-12.45 vil det være en premieseremoni ved scenen i foajeen, med litt musikalsk underholdning.

Ansatte og alle interesserte oppfordres til å overvære både posterpresentasjonene og de muntlige foredragene samt premieseremonien.
I år premierer vi ikke bare de beste bidragene, men også “Folkets favoritt.” En premie som er basert på antall stemmer. Så her gjelder det å komme til foajeen og til Birkhaugssalen, høre på presentasjonene og/eller støtte andre arbeidskollegaer til å få en hyggelig premie.

Håper vi sees på årets forskningspresentasjoner!

Program posters

Program oral