Introduksjonskurs for nyansatte

Det er viktig for Universitetet i Bergen at vi har et godt system for å støtte våre nye medarbeidere i det som for begge parter er en viktig overgangs- og etableringsprosess. UiB arrangerer derfor introduksjonskurs for nyansatte i virksomheten. Introduksjonskurset er et tilbud til alle nyansatte, uavhengig av stillingsstørrelse og stillingsgruppe. Vi ber derfor enhetene om å legge forholdene til rette slik at nyansatte kan få mulighet til å delta på arrangementet. På kurset tar vi opp generelle tema ved det å være arbeidstaker ved UiB. I tillegg er det en fin mulighet til å bli kjent med andre tilsatte ved institusjonen.

HR-avdelingen arrangerer introduksjonskurs for nyansatte 2 ganger i året. All informasjon vil bli gitt på norsk. Universitetet ansetter mange utenlandske arbeidstakere. Det blir derfor arrangert egne tilsvarende kurs på engelsk.

Tidspunkt: 12. oktober, kl. 09.00 – 15.00
Sted: Stein Rokkans hus, Nygårdsgaten 5, Auditorium 1080

Påmelding: Meld deg på her!
Programmet finner du her

Påmeldingsfrist: 7. oktober 2016