Ukens leder

Kjære alle sammen!

Denne uken skulle jeg egentlig ønske Pål velkommen tilbake som instituttleder, men etter innspurten med SFF søknaden tar han først litt velfortjent ferie før han er tilbake ved roret fra 1. november. Så jeg får styre instituttet litt til 😊.

Som dere forhåpentlig vet, har alle UiB ansatte en egen personside hvor man kan laste opp et bilde og legge inn informasjon om fagfeltet, kompetanse og mer. Dette er veldig nyttig og gjør det mye lettere å finne personer og samarbeidspartnere, og ikke minst blir det mye lettere å gjenkjenne folk når man treffer de. Jeg vil gjerne benytte denne lederen til å oppfordre alle til å sjekke siden og oppdatere informasjonen som ligger der, siden er ikke vanskelig å redigere (https://manual.uib.no/webmanual/personside/). Rose kan være behjelpelig med å ta bilde.

Hilsen fra Århus hvor jeg nyter å være på min første «vanlige» konferansen etter korona-tiltakene.