Påmelding til Kvinneklinikkens aller første forskningsdag

Kvinneklinikken inviterer til forskningsdag og har også med Høgskulen på Vestlandet og Universitetet i Bergen den 20. oktober 2021 kl. 12-16.

Det blir påfølgende kveldsprogram i Litteraturhuset fra klokken 18.

Sted programmet på dagtid: Bikuben Haukeland Universitetssjukehus

Det blir presentasjoner av forskning og fagutviklingsprosjekter som er knyttet til alle avdelinger og yrkesgrupper ved Kvinneklinikken. Vi fortsetter med fokus på kvinnehelse i et arrangement med spennende paneldebatt og prisutdeling på Litteraturhuset fra klokken 18 (egen påmelding via lenken under).

Frist for påmelding for de som ønsker å presentere er 22.09.2021

Vi oppfordrer alle som har prosjekter om å melde seg på!

Målet med dagen er å få vise hvilke prosjekter som foregår på Kvinneklinikken, bli bedre kjent med hverandre og stimulere til fremtidig samarbeid om forskning og fagutvikling.

Påmeldingsfrist for alle andre er 13. oktober 2021.

På grunn av servering og organiseringen mhp smittevern i Bikuben trenger vi publikums-påmelding enten til første pulje klokken 12-14 eller andre pulje 14:05-16

Lenke til påmelding.