Pitchfest ved Eitri og Eureka!

Er du interessert i å høre om hva den neste generasjonen av helsepersonell jobber med? Bli med på Eitri og Eureka! sin pitchfest den 5. juni, kl 17 på Eitri! Påmelding her!

11 utrolige forskerlinjestudenter skal dele sitt arbeid og ideer <3

Ustat Kaur Bedi – NORMENT, Klinisk institutt 2 – Epigenetiske modifikasjoner påvirket av fødselssesong i pasienter med Schizofreni og Bipolar lidelse.

Magnus Sættem – The Brain Metastasis Research Lab, IBM – Repurposing neuroleptics to treat brain metastastases: Clozapine as a novel therapy for melanoma brain metastases.

Jens Nguyen – The tissue engineering group, IKO – Navlesnor-stamceller som behandling for kronisk lungesyke nyfødte.

André Høberg – Senter for Nevropsykiatriske Lidelser, IBM – Kan me bruke bioinformatikk til å finne barn med ADHD tidlegare, og behandle dei raskare?

Christoffer Drabløs Verdekommer snart

Magnus Kimo – Centre for Cancer Biomarkers, Klinisk institutt 1 – Subtyper av kreft-assosierte fibroblaster i vulvakreft

Ariell Thale Toftesund Longva – Halberg lab, IBM – The Effect of Alternate Day Fasting

Idun Grimstad Skjærseth – Enhet for læring – Hva kan medisinstudenter lære av å lære bort?

Tamandeep Bharaj – Klinisk Institutt 1 – histologiske funn hos pasienter Sjøgrens syndrom

Annika Guddal – Broegelmann Forskningslaboratorium, Klinisk institutt 2 – Undersøke biomarkører hos pasienter med Sjögrens syndrom.

Karolina Fjeldstadkommer snart