SLATE | Centre for the Science of Learning and Technology | Gjesteforelesning

SLATE (Centre for the Science of Learning and Technology) samarbeider med et stort og viktig forskningsmiljø ved Universitetet i Maastricht som jobber med simulering/trening i helse-/medisinfagene. Professor Jeroen van Merrienboer og Anneke van der Niet (postdoktor) kommer til Bergen i januar. I den forbindelse inviterer SLATE til en gjesteforelesning:

Affordance perception in a simulated emergency care situation using eye-tracking and video data

Foreleser: Anneke van der Niet
School of Health Professions Education, Maastricht University

Tid: 11. januar kl. 14:15–15:30
Sted: SLATE, Vektergården, Christiesgate 13, 3. etasje

Alle med interesse for simulering og ny teknologi i utdanning oppfordres til å komme.

Professor Steinar Hunskår, MD, PhD
Prodekan for utdanning
Det medisinske fakultet, Universitetet i Bergen

Speaker Bio

Anneke van der Niet holds a PhD in Human Movement Sciences. In her postdoc research, she is looking at performance in the complex and dynamic environment of emergency medicine, with a special focus on perceptual learning of residents during simulation based education.