Frokostseminar – Det gode arbeidsmiljø

Arbeidsliv i endring – hva med arbeidsmiljøet ?

Digitalt frokostseminar tirsdag 28.mai på Zoom kl.0830-1000

Arbeidsmiljø – felleskap – psykologisk trygghet

Vi inviterer til årets andre frokostseminar 28.mai om Psykologisk trygghet:

Seminaret arrangeres digitalt tirsdag 28.mai kl. 0830-1000 på Zoom, og du melder deg på her:

Frokostseminar (Webinar) – Det gode arbeidsmiljø fredag 28.mai -Psykologisk trygghet)

Påmelding innen arbeidsdagens slutt 27.mai. Innkalling med lenke til seminaret sendes automatisk.

0830 – Velkommen ved June Vibecke K Indrevik universitetets hovedverneombud (UHVO) og Michael Riisøen  universitetets hovedverneombud – vara

0835 Psykologisk trygghet i samarbeid, Bård Fyhn
0920 – Hvordan jobber vi med psykologisk trygghet ved UiB, Ingve Bergheim og Ole Christian Bjørgo Laukli
Spørsmål kan stilles underveis i seminaret ved å legge inn spørsmål i chatten, eller rekke opp hånden.
0955-1000 Avrunding og takk for i dag

På frokostseminaret har vi invitert:

Bård Fyhn Bård Fyhn har en doktorgrad på psykologisk trygghet i team fra NHH (Norges Handelshøyskole), der han nå jobber som programleder ved NHH Executive. Bård er utdannet ved Sjøkrigsskolen og har lang erfaring fra operativ tjeneste og lederutvikling i Forsvaret. Bård er en aktiv foredragsholder innen team og ledelse, og brenner for å gjøre forskning tilgjengelig og praktisk.

Ingve Bergheim

Seksjonssjef, Seksjon for Arbeidsmiljø og organisasjonsutvikling

Ole Christian Bjørgo Laukli

Seniorrådgiver, Seksjon for Arbeidsmiljøutvikling og organisasjonsutvikling

Møteledere:

June-Vibecke K. Indrevik, universitets hovedverneombud (UHVO) UiB og

Michael P. Riisøen, vara UHVO UiB.

Informasjon med lenke og program vil i tillegg bli utsendt til alle påmeldte før seminaret.

Velkommen!