Slik kommer du igang med E-læring

Eva GerdtsDet er behov for å ta i bruk nye, studentaktiviserende læringsmetoder. Dette blir hovedtema på årets Eksamens og undervisningsseminar som arrangeres onsdag 17.09.14 på Hotel Terminus. Husk å reservere dagen allerede nå!!

De medisinske fakultetene samarbeider om nasjonal platform for       e-læringsressurser. Harald Wiker er vår kontaktperson for utvikling av e-læringsressurser både i DIGUiB og mot den nasjonale e-læringsplatformen. Som et startpunkt anbefales alle undervisere å kontakte IT avdelingen på brita og søke om tilgang til programmet Camtasia Relay. Med programmet kan du lage video-opptak til   e-læring på din egen PC. Visedekan for utdanning, Arne Tjølsen, har laget en brukerveiledning.

Lykke til!

Eva