Regler for Bestillinger og Møterom

For å sikre at all informasjon blir sendt i tide og med riktig detaljering, ber vi om følgende:

Bestillingsinstruksjoner:

  • Korrekt informasjon: Les om dette her: mal-bestillinger-22
  • Tidsramme: Bestillinger må sendes minst 1-2 uker før det planlagte arrangementet, kurset eller møtet.
  • Hvis disse reglene ikke følges vil det skape problemer for alle partene

Møterom:

  • Oppgi dato, varighet (start og slutt) og antall personer ved booking av møterom.
  • Sørg for at booking av møterom blir gjort i god tid før møtet, slik at alt er ordnet på forhånd.
  • Hvis disse reglene ikke følges vil det skape problemer for alle partene

Disse retningslinjene vil spare både deg og oss tid. Takk for forståelsen!

For mer informasjon, kontakt: Ingri.lunde@uib.no

 

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *