Vi sees på Innovasjonsuken OPP!

Under en måned til årets store arrangement for de som er interessert i innovasjon, entreprenørskap, ny teknologi, finurlige løsninger og fremtidens tjenester! Årets arrangement blir større, bredere og enda fetere!

OPPdag vår innholdsrike festivalkalender
40 arrangement er allerede på plass. Flere er under planlegging og det er enda tid til å bli med som arrangør. Sjekk ut festivalkalenderen og meld deg på arrangement på innovasjonsukenopp.no.

OPPlev noen smakebiter fra programmet:

*   Grand Opening sammen med Bergen Design Festival på GRAND Selskapslokaler
*   Det vil yre rundt på Marineholmen under «OPPlev Marineholmen»
*   Flere «Design Mornings» arrangementer
*   «Stormkast», “Sysla Live” & “Nuwave” gründermesse i Grieghallen
*   «Give A Job» er en viktig inkluderingsarena for å vise frem innvandrere og flyktningers kompetanse for potensielle arbeidsgivere i regionen vår
*   Som alltids blir det «DNB NXT» & “MeetCorprates” hos DNB i Solheimsviken
*   Innovasjon Norge inviterer til flere kurs og samlinger flere steder i regionen
*   Bergen Teknologioverføring og Impact HUB har flere arrangement iløpet av uken
*   «Bergen Brainstorm» i regi av studentgruppen Start UIB, «Show & Tell» på Fabrikken på HVL og “Early Stage” er gode initiativer for studentmiljøet i Bergen
*   54 timers hackathon under «Startup Weekend Bergen»
… og enda er det mange spennende arrangement på gang!

Det finnes også andre relevante arrangementer relatert til innovasjon og brukermedvirkning:

Oslo Innovation Week går av stabelen 24. – 26. september. Du finner programmet her.

Cutting Edge Festival er et samarbeid med en rekke ulike samarbeidspartnere, deriblant UiO. Inngår som en del av Oslo Innovation Week og avholdes 25. september. Les mer her.