Invitasjon til åpningskonferansen for styrket samarbeid om forskning, innovasjon og utdanning

Bergen1Byrådsavdeling for helse og omsorg, Bergen kommune, inviterer til Åpningskonferanse for styrket samarbeid om forskning, innovasjon og utdanning i helse og omsorgstjenestene 14. juni 2016 i «Egget», Studentsenteret, Universitetet i Bergen.

Målet med konferansen er å løfte frem, synliggjøre og styrke samarbeidet på forskning, innovasjon og utdanning og bidra til å skape felles møteplasser for fagmiljøene i Bergen kommune.

På konferansen skal det deles ut en forsknings- og innovasjonspris til et miljø, eller en person, som har gitt et fremragende bidrag til forskning og innovasjon i helse- og omsorgstjenestene i Bergen kommune. Bergen kommunes forsknings- og innovasjonspris (kunstverk) overrekkes av Byråd for helse- og omsorg Rebekka Ljosland.

Vedlagt følger program for konferansen.

Informasjon om konferansen, program og påmelding

Direkte til påmelding

Innspill og spørsmål om konferansen kan rettes til undertegnede.

Vi håper å se deg 14.juni!

Send gjerne invitasjonen videre til aktuelle deltakere på fakultetene.

Marianne N. Solbakk | FOU-rådgiver, seksjon for helse og omsorg
Bergen kommune, Byrådsavdeling for helse og omsorg, Postboks 7700, 5020 Bergen