Horizon 2020 HelpDesk

[:no]h2020Horizon 2020 Help Desk er en måte arena hvor bedrifter og forskere kan møte for  utvikle Horizon 2020 (H2020) prosjekter.

Horizon 2020 er EUs største forsker og innovasjons program, og  tilbyr støtte over 7 år (2014-2020).
Hvem bør delta?
Bedrifter og forskere fra Bergens regionen er velkommen til å booke et møte ved HelpDesk.

Hvilken service tilbyr vi?
EU rådgivere og bedriftsutviklere vil svare på dine spørsmål og hjelpe deg med:
– finne riktig utlysning
– søknad skrivning  prosess
– prosjekt organisering
– finne partnere
– finansiering av skrive prosess

Når?
Horizon 2020 HelpDesk arrangeres hver andre onsdag (  ), fra kl. 9:00 – 12:00 hos BTO (2. etg. Vitensenteret, Thormøhlensgate 51)

Du kan registrere deg for HelpDesk her, eller kontakte oss om du har spørsmål.  Kontaktinformasjon finner du her.

 [:en]

h2020
Horizon 2020 HelpDesk is a meeting arena where companies and researchers can meet and develop Horizon 2020 (H2020) projects.Horizon 2020 is the biggest EU research and innovation programme, and provides funding over 7 years (2014 – 2020).

Who should attend?
Companies and researchers from the Bergen Region are welcome to book a meeting at the HelpDesk.

What services do we provide?
EU advisors and business developers will answer your questions and help you with:
•Finding the right calls
•Application writing process
•Project organisation
•Finding partners
•Financing the writing process

When?
Horizon 2020 HelpDesk runs every second Wednesday (even weeks) from 9PM to 12PM at BTO (2nd floor, Vitensenteret, Thormøhlensgate 51).

You can register for the HelpDesk here, or contact us if you have any questions. Contact information .

[:]

Legg igjen en kommentar

Your email address will not be published. Obligatoriske felt er merket med *