Formålet med organisasjonsutviklingsprosjektet ved UiB er å utvikle de sentraladministrative tjenestene slik at de best mulig støtter opp om universitetets oppgaver innen forskning, utdanning og formidling.
Alle ansatte inviteres med dette til informasjonsmøte om de første rapportene fra arbeidsgruppene i organisasjonsutviklingsprosjektet.
Møtet finner sted i Egget på Studentsenteret, mandag 26.januar klokken 13.00 – 16.00.
I møtet vil lederne for de seks første delprosjektene presentere arbeidsgruppenes anbefalinger og det blir anledning til å stille spørsmål. Et mer detaljert program bli lagt ut på prosjektets nettsider før møtet.
Vi serverer en enkel lunsj ved inngangen til auditoriet. Av den grunn ber vi om at ansatte som ønsker å delta registrerer sin påmelding innen 22. januar.
Benytt følgende lenke for påmelding.
Informasjon om prosjektet og om arbeidsgruppenes rapporter finnes på prosjektets nettsider
The purpose of the organization development project at UiB is to develop the central administrative services so that they in the best possible way support the university’s tasks within research, teaching and dissemination.
All employees are hereby invited to an information meeting about the first reports from the work groups in the organization development project.
The meeting will take place in Egget at Studentsenteret on Monday January 26 at 13.00 – 16.00.
At the meeting the leaders of the six first sub-projects will present the work groups’ recommendations, and there will be an opportunity to ask questions.
A more detailed program will be uploaded to the project website prior to the meeting.
We will serve a simple lunch at the entrance to the auditorium. Thus, we kindly ask employees who wish to participate to register by January 22.
Information about the project and the work group reports can be found at the project website: