[:no]Informasjon om tjenesteportal og felles servicesenter[:en](Norwegian) Informasjon om tjenesteportal og felles servicesenter[:]

[:no]

UiB har anskaffet og planlegger nå innføring av en tjenesteportal (enterprise service management system). Nederlandske TOPdesk er valgt som leverandør i en anskaffelse som er felles for BOTT-universitetene.

Fra 7. oktober vil det ikke være mulig registrere nye saker i Issue-tracker. All oppretting og håndtering av nye saker vil skje i tjenesteportalen (TOPdesk). Issue-tracker vil fortsatt være aktiv etter 7. oktober for å avslutte pågående saker og av arkivhensyn.

For mer informasjon se her.

[:en]UiB har anskaffet og planlegger nå innføring av en tjenesteportal (enterprise service management system). Nederlandske TOPdesk er valgt som leverandør i en anskaffelse som er felles for BOTT-universitetene.

Fra 7. oktober vil det ikke være mulig registrere nye saker i Issue-tracker. All oppretting og håndtering av nye saker vil skje i tjenesteportalen (TOPdesk). Issue-tracker vil fortsatt være aktiv etter 7. oktober for å avslutte pågående saker og av arkivhensyn.

For mer informasjon se her.

[:]

1 comment for “[:no]Informasjon om tjenesteportal og felles servicesenter[:en](Norwegian) Informasjon om tjenesteportal og felles servicesenter[:]

Legg igjen en kommentar

Your email address will not be published. Obligatoriske felt er merket med *