(Norwegian) Informasjon om tjenesteportal og felles servicesenter

UiB har anskaffet og planlegger nå innføring av en tjenesteportal (enterprise service management system). Nederlandske TOPdesk er valgt som leverandør i en anskaffelse som er felles for BOTT-universitetene.

Fra 7. oktober vil det ikke være mulig registrere nye saker i Issue-tracker. All oppretting og håndtering av nye saker vil skje i tjenesteportalen (TOPdesk). Issue-tracker vil fortsatt være aktiv etter 7. oktober for å avslutte pågående saker og av arkivhensyn.

For mer informasjon se her.

One thought on “(Norwegian) Informasjon om tjenesteportal og felles servicesenter

  1. Ola

    Dette var for meg uforståelig: «Det skjer mye i prosjektet Felles servicesenter og Tjenesteportal for tiden. For å informere om disse er det opprettet et åpent team som alle kan følge.

    Klikk på “Opprett og bli med i team” under teamlisen din, og se etter “Bli med i et team med en kode”-kortet. Skriv inn koden:2fjeevf»

    Er det snakkom uibs microsoft teams? Finner ikke noe slikt valg der. Mvh

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *