[:no]For å forbedre timeregistreringstilbudet ved Universitetet i Bergen, har Universitetsledelsen besluttet at alle teknisk og administrativt ansatte ved UiB skal ta i bruk Min Tid. Dette gjelder både de med fast og fleksibel arbeidstid, og timelønnede. Min Tid vil erstatte fleksitidskjemaet, og for timelønnede vil systemet erstatte timelistene.
Min Tid innføres mandag 12. februar for alle ansatte som fører fleksitidskjema i dag, med unntak av klinikkpersonalet IKO og ansatte ved Dyreavdelingen. De kommer senere.
Informasjon om Min Tid gis på følgende steder og tider:
IGS
mandag 12.2. kl. 9–10, Bjerkedalsrommet, Kalfaret.
IKO
onsdag 14.2. kl. 10:45.
HUS/BBB
fredag 9.2. kl. 13–14, auditorium 4, BBB
mandag 12.2. kl. 12–13, konferanserommet, BBB
onsdag 14.2. kl. 12:30–13:30, auditorium 4, BBB[:en]In order to improve the time registration at the University of Bergen, the University Management has decided that all technical and administrative staff at UiB should use My Time (“Min Tid”). This applies to both those with fixed and flexible working hours, and hourly paid. My Time will replace the flex time schedule, and for hourly paid, the system will replace the time lists.
My Time will be introduced on Monday 12 February for all employees who have a flexible schedule today, with the exception of IKO clinics and employees at the Animal Department. They will come later.
Information about My Time is given at the following locations and times:
IGS
Monday 12.2. at. 9–10, Bjerkedalsrommet, Kalfaret.
IKO
Wednesday 14.2. at. 10:45.
HUS / BBB
Friday 9.2. at. 13–14, auditorium 4, BBB
Monday 12.2. at. 12–13, conference room, BBB
Wednesday 14.2. at. 12:30–13:30, auditorium 4, BBB[:]