Invitasjon til å delta i PhD Start-Up Phase Survey

Kjære PhD-kandidat,
Som en del av Program for universitetspedagogikk ved Universitetet i Bergen gjennomfører vi en undersøkelse for å forstå erfaringene til PhD-kandidater i oppstartsfasen av deres PhD-periode. Du er invitert til å delta i denne undersøkelsen fordi du er registrert som PhD-student ved Institutt for global helse og samfunnsmedisin eller Institutt for klinisk medisin, Det medisinske fakultet. Undersøkelsen har som mål å samle innsikt i dine erfaringer knyttet til oppstartsfasen av din PhD-reise.

Samtykke
Deltakelse i denne undersøkelsen er helt frivillig. Ved å starte undersøkelsen gir du samtykke til at dine svar kan brukes i studien. Vennligst merk at din deltakelse vil forbli anonym, og vi vil ikke kunne identifisere deg basert på dine svar. Alle innsamlede data vil bli behandlet konfidensielt og slettet innen ett år. Denne studien er registrert i System for risiko og etterlevelse, behandling av personopplysninger i forskning og studentprosjekter ved Universitetet i Bergen (RETTE).

Den nettbaserte undersøkelsen tar omtrent 5 minutter å fullføre. Takk for din tid og verdifulle innspill!

For å delta, vennligst klikk på lenken nedenfor:

For mer informasjon, vennligst kontakt prosjektgruppemedlemmene:

• Knut Erik Emberland (knut.erik.emberland@uib.no)
  • Mette Engan (mette.engan@uib.no)
  • Andrea Melberg (andrea.melberg@uib.no)
  • Bergithe Eikeland Oftedal (bergithe.oftedal@uib.no)