Velkommen til Climate Health Initiative (CHI) | Pandemisenteret | UiB webinarserie.

Ettersom bevisstheten om de uunngåelige sammenhengene mellom klima og helse øker i Europa, dannes og vokser det flere miljøer i Norge som har som mål å finne løsninger på denne komplekse utfordringen. For å bli kjent med hverandre og øke mulighetene våre for fremtidig samarbeid på tvers av disipliner og geografiske områder, inviterer Pandemisenteret alle forskere, undervisere og studenter som er interessert i Klima-Helse til å bli med oss ​​på en bærekraftig tur gjennom Norges kunnskapsknutepunkter.

Tidsplan for webinar:

Bli med ​​den første fredagen i hver måned fra 12:00–12:40 i 2024.

•    18. oktober: Ernst Kristian Rødland, Folkehelseinstituttet
•    22. november: Jeanette H Magnus, University in Oslo
•    13. desember: Kristin Aunan, CICERO Center for International Climate Research

Ta med lunsjen din, vekk nysgjerrigheten din og bli med ​​digitalt for disse engasjerende diskusjonene!

Lenke for program og påmelding: Climate Health Initiative (CHI) webinar #1 | Pandemisenteret | UiB