CCBIO forelesning

Arrangeres innenfor den nylig etablerte CCBIO Seminarserien, som er en del av BMED380. I tillegg til å ha interessante forelesninger er CCBIO seminarene også en god måte å få møte de andre CCBIO medlemmene. Alle er velkomne til både forelesningen og pizzaspisingen etterpå!

Neste forelesning:
Karl-Henning Kalland, Centre for Cancer Biomarkers (CCBIO), Klinisk Institutt 2, Universitetet i Bergen
Tittel/Abstract: Heterogeneity and reprogramming plasticity of cancer cells – therapeutic possibilities.

Tid/sted: Torsday 30. januar, kl. 14.30, i BBB, Auditorium 4, etterfulgt av pizzaspising utenfor auditoriet. Campusbussen vil komme akkurat i tide. For retur anbefaler vi buss 12 (15:35/15:50/16.05/16.20) og 21 (15:42/16.12).

Vert: Donald Gullberg, CCBIO