2024 UiB Læringskonferanse

Program for universitetspedagogikk og samarbeidspartnere inviterer til å bidra til UiBs Læringskonferanse, som arrangeres ved UiB 17. oktober 2024. UiBs Læringskonferanse er åpen for alle på UiB og er en mulighet til å lære, diskutere og feire forskningsbaserte praksiser som representerer tilknytning, fellesskap og/eller inkludering i universitetsundervisning og læring.

Dagen vil inneholde foredrag og workshops, paper- og plakatpresentasjoner. Alle som er involvert i undervisning, veiledning, vurdering og andre undervisningsrelaterte aktiviteter ved UiB og andre lokale institusjoner inviteres til å bidra til og delta på konferansen.

Submisjoner/presentasjoner kan være på norsk eller engelsk. Frist for innleveringer er 30. juni.