UiB Innovasjonsfestival: from research to changing lives

UiB Innovasjonsfestival er en møteplass for forskere, studenter, innovatører og næringslivet fra regionen som ønsker å utforske hvordan forskning kan omsettes til reelle samfunnsendringer.

20.09.2024 – 09.00–14.30

Læringsarena, Nygårdsgaten 5, Bergen

Påmelding for studenter og ansatte ved UiB

Årets UiB Innovasjonsfestival gir innsikt i bredden av innovasjon som kommer fra universitetet og utforsker aktuelle problemstillinger rundt innovasjon, som for eksempel hvordan man kan balansere publisering med beskyttelse av immaterielle rettigheter og hva er UiBs rolle når det gjelder grønn omstilling i regionen.

• Påmelding for ansatte og studenter ved UiB her
  • Påmelding for deltakere utenfor UiB her.

Meld deg på slik at du får lunsj og snacks, ellers er det også mulig å komme uten påmelding

Som en del av InnovasjonsukenOPP og Forskningsdagene, fremmer Innovasjonsfestivalen samarbeid mellom akademia, næringsliv og offentlig sektor for å skape banebrytende løsninger.