Daglige arkiver: 18. november 2016

Vi ønsker din egeninnsats for websidene

helge

Våre fem webredaktører jobber nå med websidene til Klinisk institutt 2. De har fordelt de 23 forskningsgruppene mellom seg og jobber også med plattformenes websider. Snart kommer nye gruppesider med oversikt over “manntallet” for hver gruppe med direkte link til personsidene. Vi ser nå et behov for å oppdatere nettopp personsidene. Spesielt trenger vi for hver og en av dere et bilde og en kort forsknings- og undervisnings-profil. Vi ber deg oppdatere siden din hvis dette ikke allerede foreligger.

Du logger deg inn på siden din med ditt vanlige UiB brukernavn og passord (“Logg på”-symbol oppe til høyre), og du får da tilgang til en arkfane som heter “rediger” (oppe til venstre). Her kan du bla deg ned til “Bilde” hvor du laster opp for eksempel en jpeg-versjon av et bilde av deg. Videre kan du bla deg ned til “Forskning”, “Formidling” og “Undervisning” og fylle helt kortfattet inn det som er relevant informasjon for deg.

Forskningsprofilen kan være meget kort, jeg har brukt tre linjer. Legg gjerne til en link til avhandlingen din hvis denne er publisert elektronisk på BORA (Bergen Open Research Archive). Det finnes også en kategori som heter “Publikasjoner”, og hvis man ønsker noe mer utover det CRIStin tilbyr, kan man for eksempel her lage en link til Google Scholar Citations (som også oppdaterer automatisk) eller tilsvarende. Ta kontakt med Irene (Irene.Hjelmaas@uib.no) hvis du står fast eller ønsker hjelp med å få tatt bilde.

Helge