BOA-teamets nettsider er lansert

hav_liv_samfunn_3BOA-team sine nettsider er online

Nye nettsider med maler og verktøy til bruk i arbeidet med eksternfinansierte forskningsprosjekter er nå klar fra BOA-teamet ved UiB. http://www.uib.no/foransatte/91955/arbeidsst%c3%b8tte-bidrags-og-oppdragsfinansiert-aktivitet-boa

Målgruppen for BOA-nettsidene er primært administrasjonene på fakultet og institutt. Øvrige brukere blir prosjektledere, lokale og sentrale rådgivere som har roller knyttet til BOA-relatert arbeid. Nettsidene vil fortsatt være i kontinuerlig utvikling i samarbeid med de ulike brukergruppene.
Nettsidene dekker hele prosessen til et eksternt finansiert forskningsprosjekt: mobilisering, søknad, kontrakt, oppstart, drift og avslutning. For hvert steg i prosessen beskrives alle de aktivitetene som hører til samt rollefordeling, oppgaver, veiledning, ressurser og kontaktpersoner.

Brukerne kan melde inn behov til ansvarlig for BOA-nettsidene, slik at mer spesifikk informasjon for fakultet eller institutt kan vurderes tatt inn på sidene. BOA-team leder har et overordnet, helhetlig ansvar for BOA-nettsidene og skal sørge for gode rutiner
Referanse Dato 2016/9277-SYP 31.08.2016 side 2 av 2 for forvaltning av innhold i samarbeid med de ansvarlige for de ulike aktivitetene. I denne forbindelse vil BOA-team leder ha dialog med fakulteter og institutter for å forankre ansvar og rollefordeling på alle BOA prosessene.