Velkommen til temamøte #8 i Sikt KI Læringskollektiv

Denne gangen kommer Lasse Finsås fra Nord universitet og innleder

Tema: Oppdag Fremtiden med “NORA”, GPT teknologi ved Nord universitet

Bli med på en spennende reise inn i fremtiden med Nord`s “NORA”, og Nord universitets bruk og tanker om GPT teknologi!
I dette foredraget vil vi utforske hvordan vi integrerer og eksperimenterer avansert GPT-4 teknologi i vår digitale infrastruktur for å forbedre studentopplevelsen, effektivisere søkefunksjoner, og tilby flerspråklig støtte.

Hvorfor NORA?

• Innovasjon og Forbedring: Lær hvordan vi bruker KI for å forenkle og forbedre våre tjenester.
  • Fremtidens Teknologi: Oppdag hvordan GPT-4 og Azure Stack HCI transformerer vår digitale plattform.
  • Flerspråklig Støtte: Se hvordan NORA kan svare på spørsmål på norsk, samisk, og flere europeiske språk.

Hva kan du forvente?

• Innsikt i Implementering: Få en dypere forståelse av tekniske løsninger og utfordringer.
  • Kvalitet og Sikkerhet: Lær om våre tiltak for å sikre nøyaktighet og personvern.
  • Fremtidige Muligheter: Utforsk potensialet for videreutvikling og nye bruksområder.

Ikke gå glipp av denne muligheten til å innblikk mulighetsrommet til GPT og hvordan den kan forme utdanningssektoren.

Velkommen til en inspirerende og informativ sesjon med “NORA”!

Tidspunkt: 09:00 – 10:00, torsdag 29. august 2024

Møteplass: Zoom

Agenda:

• Velkommen fra Sikt
  • Oppdag Fremtiden med “NORA”
  • Spørsmål og diskusjon
  • Oppsummering og innspill til neste møte

Møte krever forhåndspåmelding som gjøres her: Meeting Registration – Zoom