Daglige arkiver: 16. desember 2022

OSKE12  – Takk for denne gang!

Den praktiske stasjonseksamen OSKE12, for legestudentene på siste semester, ble avholdt nå på onsdag 7.desember i BB-bygget. Dagen var full av spente studenter, frivillige pasienter, eksaminatorer og administrative. Kanskje aller mest spendt var K2s egen administrativt ansvarlige, Ingvild Jonsvoll.

Bilde 1 (En veldig fornøyd studiekonsulent, Ingvild Jonsvoll. Foto:UiB

“Vi vil takke alle som tok seg tid i en travel hverdag/førjulstid og gjorde dette til en vellykket eksamen. Uten dere ville ikke eksamen bare gått av stabelen, den ville gått av hengslene, smiler Ingvild. ”

Resultatene er klare, og studentene klarte seg meget bra. Vi gleder oss til å kunne sende ut og ta imot nye leger og kolleger. Alle klare for et spennende yrkesliv.

Bilde 2 (En gruppe lettede og lykkelige studenter etter endt eksamen. Foto: Ingvild Jonsvoll)

Sniker inn litt reklame for neste OSKE12, 7. juni 2023, håper så mange som mulig har anledning til å være med på dette også 😊