Åpning av anatomisk læringslab, BBB – åpent hus

Mandag 15. november åpner vi fakultetets nye «anatomiske læringslab» ved BB-bygget. Det er etablert og innredet ved hjelp av midler fra «Vestlandslege»-prosjektet, men det kommer alle studentene som vi underviser i anatomi til gode. Det inneholder fire store berøringsskjermer og programvare for interaktivt anatomisk atlas, pluss en rekke fysiske anatomiske modeller. I tillegg kan ytterligere modeller lånes ut fra Makroanatomisk avdeling. Rommet skal være et rom for aktivitet, gjerne i grupper – her skal det ikke være en stille lesesal!

Alle, både ansatte og studenter, som ønsker å stikke innom for en kikk og en demonstrasjon er velkomne mellom kl. 14 og 16 på mandag 15. november!

Sted: Anatomisk læringslab, innenfor Anatomisk samling, 2. etasje (inngangsetasjen) i BB-bygget.