ERC lesedag og skrivekurs

Lurer du på hvordan en innvilget ERC søknad ser ut? Du har nå mulighet til å lese søknader som har kommet gjennom nåløyet. ERC prosjekt er i tillegg veldig relevante for FPIPRO søkere slik at denne lesedagen er nyttig for de av dere som planlegger å søke FRIPRO i februar.

ERC 2021 (foreløpige frister):

– Starting Grant: 9. mars
Consolidator Grant: 20. April
– Advanced Grant: 31.august

Lesedagen er åpen for forskere på alle karrierenivå og fra alle forskningsområder. Vennligst merk at dette er en individuell økt. Kurs om hvordan en skriver ERC søknader, og andre kurs arrangert av Forskningsrådet, annonseres på deres hjemmeside for arrangementer.

Online registrering til ERC lesedag i Bergen:

– Torsdag 19. november 2020 kl. 09:00 til 12:00
– Torsdag 19. november 2020 kl. 13:00 til 16:00

Merk dere gjerne det digitale kurset i ERC søknadsskriving arrangert av UiB, igjen, veldig relevant for FRIPRO søkere. Du kan registrere seg på arrangementets nettside.