Livet uten lærling

Vår lærling Tonje har i løpet av sommeren bestemt seg for å si opp sin stilling som lærling hos oss for å flytte til Oslo. Hun har allerede hatt sin siste dag og resepsjonen i åttende etasje er derfor ubemannet. Tonje har hatt ansvaret for mange viktige oppgaver, deriblant instituttets ansikt utad, rombooking, institutttelefonen, bestillinger, post, assistanse til møter og mye mye mer.

Jeg jobber med forskjellige løsninger, alt fra ny lærling til hjelp fra andre lærlinger, men inntil vi får en ny, dedikert ressurs på plass, må vi gjøre mer selv. Vi i administrasjonen skal bistå så godt vi kan, men vi må dessverre be om både tålmodighet og forståelse for at noen ting vil ta lenger tid. Vi er takknemlig for at du hjelper oss der du kan, både med å gjøre mer selv og å være ute i god tid hvis du trenger hjelp.

Beste hilsen Julie