Vedrørende felles Team for Klinisk Institutt 2 – opprettet, men ikke i bruk ennå

Ledergruppen ved K2 ble orientert om at denne kanalen blir opprettet automatisk av IT-avdelingen på  starten av koronautbruddet. Det ble da tatt en diskusjon om hvorvidt denne kanalen skal brukes til informasjonsflyt. Hvis Teams skal innføres, bør informasjonsflyten så langt det er mulig kun gå der, og ikke via fellesmailer. På grunn av korona var det behov for hyppig informasjon til ansatte og det var usikkert hvor mange ansatte ved instituttet vi ville nå via Teams. På bakgrunn av dette bestemte vi å avvente innføringen av teams. Ledergruppen må ta en ny runde på utrulling av Teams for alle og bruk før vi tar dette i bruk etter påske.