Ny redaktør i K2Nytt

Mitt namn er Oda Barth Vedøy, og eg overtar denne veka som redaktør for K2Nytt. Eg byrja som stipendiat i ETEC-gruppa i oktober 2019, og i mitt prosjekt vil eg undersøkje dynamikken i tarmens mikrobiom under eksperimentell infeksjon med enterotoksisk E. coli. Rettleiarane mine er Hans Steinsland og Kurt Hanevik. Eg tok mastergraden min i generell mikrobiologi på matematisk-naturvitskapeleg fakultet, og er dimed relativt fersk på K2. Eg ser fram til å bli betre kjend med instituttet gjennom arbeidet i K2Nytt. Ta kontakt dersom du har innspel eller ynskjer å bidra med saker til K2Nytt. Du kan treffe meg på min kontorplass i 5. etasje i laboratoriebygget, eller sende ein e-post til oda.vedoy@uib.no.