Bidrar du til å lage eksamen innenfor medisin?

Nasjonal delprøve i Medisin har midler fra NOKUTs Utdanningskvalitetspris som de vil bruke til kompetanseheving. Du har derfor mulighet å søke om å få dekket midler til eksamensrettete kurs i regis av:

AMEE: International Association for Medical Education om OSKE (objektiv strukturert klinisk eksamen) og FVO (flervalgsoppgaver) i Wien

Gledelig nyhet til deg som gjerne skulle vært på AMEE-konferansen

Mandag 26. august fra kl. 08.15 til 12.00, direkteoverfører fakultetets Enhet for læring fra AMEE-konferansen i Wien. Les mer om det her.

Health Professionals Assessment Consultancy, mesterklasse (introduksjonsnivå) om evaluering i London

og avansert evaluerings kurs

EBMA: European Board of Medical Assessors I Maastricht. Introduksjon om evaluering

Psykometri relatert til evaluering ved medisinsk utdanning

Søknad sendes til Martha innen 1. september

Og må inneholde

• en kortfattet beskrivelse av din rolle i forhold til eksamener
  • hvilket kurs som er aktuelt

Passet ikke tidspunktene nå for høsten? Kursene blir nok arrangert på nytt neste år, omtrent samme tidspunkt. Merk av i kalender og meld interesse allerede nå, bruk samme mailadresse!!