Instituttets og Fakultetets priser

Tiden går fort og det nærmer seg første K2 retreat på Solstrand 28./29.3.2019. I sammenheng med det vil instituttet gjerne dele ut en del priser. På Solstrand blir det premiering for beste Pecha Kutcha presentasjon og beste webside. I tillegg skal Årets medarbeider premieres, og da trenger vi selvsagt deres innspill. Hvem av kollegaene dine sørger for at du trives på jobb? Hvem strekker seg langt utover det som forventes og stiller alltid opp når du spør om hjelp? Gjerne kom med forslag HER (gi en kort begrunnelse). Fristen er 25.3.2019. Husk at fristen for å oppdatere websiden er også 25.3. (lenken til oppdatert webside sendes til Julie senest 25.3.).

Og så har også Det medisinske fakultet lyst ut en del priser for 2018, så nå har du sjansen for å nominere kollegaer/miljø (eller deg selv!). Kategoriene er

• Årets publikasjon
  • Arets forskningsgruppe
  • Arets ph.d.-arbeid
  • Pris for fremragende forskningsformidling

samt hele 3 priser innen utdanning

• Studiekvalitetsprisen
  • Undervisningsprisen
  • Pris for internasjonalisering i studiene

Vi fra K2 kan fremme inntil to kandidater i hver kategori, så ikke nøl med å sende inn forslag (med kort begrunnelse) senest 1.4.2019. Fyll inn skjemaet HER.