Hvem fortjener K2s undervisningspris?

Instituttet vårt anerkjenner betydningen av god undervisning i den grad at vi har en ORDENTLIG FIN PRIS som utdeles til den person/det undervisningsmiljø som har utmerket seg i løpet av foregående år. Det kan være klinisk eller paraklinisk, innenfor de områder K2 har undervisningsansvar for. Det kan være direkte studentnært eller mer organisatorisk; å lage nytt studieopplegg,

Hvem kjenner du til som har bidratt til ekstraordinær god studentær undervisning, eller mer organisatorisk; gått i bresjen og gjennomført nytenkende undervisningsopplegg?

Vennligst send meg en mail mhp. din kandidat og en kort begrunnelse! Instituttledelsen vil så velge ut den beste kandidaten til å motta årets pris som deles ut på:

UNDERVISNINGSDAGEN 7. mai

Hold av dato! Om det ikke er du som får undervisningspris så vil du i hvert fall få anledning til å lære mer om:

-OSKE (Objektiv strukturert klinisk eksamen): vi har gjennomført pilot for 12 semester hvordan gikk det? Hvordan rulle ut full 12.semester OSKE 6. juni? (hold av dato her også! Vi trenger eksaminatorer)

-Meritteringsordning for fremragende undervisere; hvordan kan K2 implementere dette?

-TBL (team-basert-læring): vi vil demonstrere en TBL-økt der vi bruker Socrative og samtidig lærer om FVO (flervalgsoppgaver)

-FREM (fakultetets ressursgruppe for eksamensavvikling i medisinstudiet)