Vårens vakreste eventyr

Et noe sent, men godt nyttår ønskes alle K2-ansatte. Jeg regner med at alle er godt i gang med sine gjøremål nå.

28-29. mars arrangerer K2 for første gang internat for hele instituttet på Solstrand Hotel & Bad. Tanken er å samle så mange som mulig av instituttets ansatte for å diskutere forskning og strategi. Første dag vil hovedsakelig bli viet korte «speed dates» der hver forskningsgruppe får muligheten til å fortelle hva de forsker på og hva de er flinke til.

K2 sin strategi de neste årene blir også et viktig tema og prioriteringene for de neste årene skal meisles ut. Andre stikkord fra programmet er profilering, kommunikasjon og undervisning.

Så blir det også forhåpentligvis et svært sosialt arrangement der man har mulighet til å bli bedre kjent med kollegaer man ikke omgås til daglig. Derfor håper vi på godt oppmøte fra våre kollegaer i Stavanger, Haugesund og Førde.

Lenke til påmelding vil bli sendt ut om kort, men allerede nå må dere holde av datoene. Jeg håper så mange som mulig kan prioritere møtet på Solstrand.

Eystein Husebye
Fungerende instituttstyrer