Vel overstått påske!

Jeg håper alle fikk nyte litt sol og snø over påsken og er klar for våren! Den kommer nok etter hvert!

De som skal søke NFR i år er forhåpentligvis godt i gang og har tatt kontakt med ʺsinʺøkonom – er du i tvil hvem det er, hør med Amra (amra.grudic@uib.no). Via økonomen skal søknaden også godkjennes av instituttledelsen (fristen er satt til 20.4.). Hvis noen har interesse er Amra dessuten tilgjengelig for gjennomlesning av søknaden.

Men nå til noe annet som er gøyere enn søknadsskriving: Priser ved det medisinske fakultet 2017.

Har du vært veileder for en utrolig flink stipendiat som har disputert i 2017 med et utmerket PhD arbeid eller (kanskje enda bedre?) har du vært på en disputas og blitt imponert over kandidatens arbeid? Send forslag til Årets PhD arbeid til Pål Njølstad! Du har også fortsatt muligheten til å foreslå Årets forskningsgruppe, Årest publikasjon og Årets formidler til Pål – men husk, fristen er i dag!