Nordisk PhD-møte | Registrering er åpen

Kjære alle sammen,

Man kan nå registrere seg til det andre nordiske PhD-møtet, som foregår i Helsingfors 23. og 24. august. Dette arrangementet tar sikte på å bringe studenter og forskere på nordiske universiteter under ett og samme tak.

Bli med og se hva dine naboer jobber med, og vis oss hva du har! De beste presentasjonene vil motta verdifulle priser!

Fristen for registrering er 30. juni 2018 kl. 23:59, og registreringsavgiften er på 75 euro. Du finner detaljerte instruksjoner i registreringsskjemaet.

Studenter som ønsker å gi muntlig eller plakatpresentasjon, bør sende inn sine abstrakter gjennom registreringsskjemaet. De første 50 deltakerne kan få sine plakater trykt gratis.

Du finner mer informasjon på vår nettside.

Ta gjerne kontakt med oss ​​via nordoc2018@helsinki.fi hvis du har flere spørsmål!

Ser frem til å se deg i Helsingfors!

Med vennlig hilsen,
Organisasjonskomiteen