CCBIO Junior Scientist Symposium | 8. mars

Kjære alle sammen,

Stipendiater, postdoktorer, studenter på Forskerlinjen og andre forskere og ansatte er alle inviterte til neste CCBIO Junior Scientist Symposium 8. mars.

Dette forumet er en utmerket mulighet til å knytte nettverk med stipendiater, postdoktorer og andre kolleger i vårt forskningsmiljø. Denne gangen vil hovedforelesningen bli presentert av professor Anne Christine Johannessen. Hun er tidligere rektor for internasjonale saker ved UiB (2013–2017), og vi gleder oss til å høre om hennes erfaringer fra lokalt og globalt akademisk liv. I tillegg byr symposiet på emner som molekylær funksjon av N-terminal acetylering, hvordan man etablerer et ex vivo-anlegg, fettfordeling i endometriekreft, og nyere fremskritt rettet mot tyrosinkinase-reseptorer i kreft.

Vennligst registrer deg og dine preferanser for lunsj her innen 6. mars. Symposiet, inkludert lunsj, er gratis. Du kan også finne all informasjon her, inkludert programmet.

Vi ønsker alle velkomne!

På vegne av CCBIO Research School og arrangørene Erling Høivik og Liv Cecilie V. Thomsen,

Eli Synnøve Vidhammer
Centre for Cancer Biomarkers CCBIO