Digital myldredag 4. oktober

Kjære dekaner, fakultetsdirektører og avdelingsdirektører!

Det nærmer seg nå Digital myldredag i Grieghallen 4. oktober. Tilnærmet alle fakulteter og avdelinger kommer til å bidra med innhold, og fagmiljøene er i full gang med forberedelsene. Digital myldredag skal vise frem de ulike former for digitaliseringsarbeid som pågår i organisasjonen, og nye løsninger som kommer i tiden fremover:

• 20 stands, hvor et bredt utvalg av UiB-miljøer presenterer sitt arbeid med digitalisering
  • Vitenskapelige innlegg om digitalisering
  • Digitale fremvisninger av UiB-prosjekter
  • Utprøving av verktøy og systemer

Grieghallen vil være åpen kl. 09:00–15:30, slik at de ansatte når som helst i løpet av dagen kan stikke innom. Flott om dere oppfordrer egne ansatte og ledere til å besøke arrangementet!

Universitetsledelsen foretar formell åpning klokken 09:30, og hver hele time videre utover vil det bli holdt spennende vitenskapelige innlegg fra scenen i myldreområdet.

I uke 38 vil det gå ut en felles e-post fra universitetsledelsen med invitasjon til alle ansatte, og i ukene som kommer, vil vi også ta i bruk informasjonsskjermene i de ulike UiB-bygningene.

Men vi håper dere også vil hjelpe oss med å nå ut til egne ansatte via deres egne informasjonskanaler. Informer gjerne både om arrangementet og deres egne bidrag på dagen.

Her er nettsidene, som oppdateres fortløpende. På nettsidene ligger et uforpliktende påmeldingsskjema laget for å få en viss oversikt over hvor mange som planlegger å stikke innom.

Det vil bli satt opp egne busser fra Haukelandsområdet.

Vi gleder oss til å se så mange som mulig i Grieghallen 4. oktober!

Arrangementskomiteen