Biomedical Network inviterer til møte om klinisk forskning

Det er et politisk mål at det gjennomføres flere kliniske studier i Norge. Dette er et ønske fra nasjonale myndigheter, helseforetak og medisinske firma. Biomedical Network ønsker gjennom sitt engasjement å tilrettelegge for at flere forskere, firma, studiepersonell og pasienter deltar i studier. Dette skal skje gjennom lokal og nasjonal innsats og på tvers av en rekke institusjoner som har viktige roller i organisering, finansiering eller utvikling av kliniske studier.

Derfor inviterer Biomedical Network til et møte om Resultater fra klinisk forskning – hvilket utbytte har vi og hvordan blir vi bedre på planlegging og gjennomføring?

Her presenteres erfaringer og utfordringer, og man ser på hvilke verdier kliniske studier representerer.

Tid: 29. mai 2017 kl. 15:30–19:30.
Sted: Haukeland universitetssykehus, auditorium H113.

Påmeldingsfrist: 22. mai.
Det er begrenset med plasser.

Program og påmelding