Kurs i avansert immunologi 5–7. april 2017

Forskerskolen Bergen Research School of Inflammation (BRSI) sammen med Broegelmanns Forskningslaboratorium inviterer til det fjerde kurset/seminaret i avansert immunologi (3ECTS) med temaet “Inflammation – Root of All Things Evil”. Kurset holdes på Voss, nærmere bestemt på Fleischer’s Hotel, onsdag 5. til fredag 7. april 2017.

Til kurset er det invitert en rekke kjente internasjonale og nasjonale foredragsholdere, og programmet inkluderer to sesjoner med postere hvor yngre forskere presenterer sine arbeid. De internasjonale foredragsholderne inkluderer blant annet Francesca Barone, Thomas Dietrich, Arno Hanninen, Phillippe Gillery, Anca Katrina, Trevor Owens, Yenan Bryceson og Patrick Venables. I tillegg vil det bli innlegg fra nasjonale eksperter, samt bidrag fra unge, kommende forskere. Sammen med UiB ønsker Broegelmanns Forskningslaboratorium deg hjertelig velkommen til Voss! Det er også mulig å søke om reisestipend.

Program og registrering.

Frist for registrering: onsdag 15. mars.